Suggestions to the Admins

Questions, Comments, Suggestions

Suggestions to the Admins

Postby petz629 » Fri May 06, 2011 10:10 am

These are my suggestions that will make the user's experience more meaningful. Pero it's up to the admins to implement these.

1. Naay policy na ang posting will be automatically moved to "Closed" section after 60-90 days from posting. Naa pud button na i-click lang sa user to extend the posting para di ma-transfer sa closed section. Naay warning system pud kung duol na mag-expire ang posting. This will save the time of the admin. Di na sila ang magsige ug transfer.

2. Naay option ang user (original poster) na i-close ang posting. This will save the time and load of the prospective buyer/seller. Di na magsige ug pangutana kung available/looking pa ug wala nay reply-an.

3. Naay option ang user na makita ang items (not including those in "closed" section) sa usa ka user. Makatabang ni para dali ra makita sa buyer/seller ang items sa usa ka seller.
petz629
VIP Member

Re: Suggestions to the Admins

Postby Optimus_Prime » Sun May 22, 2011 8:02 pm

petz629 wrote:These are my suggestions that will make the user's experience more meaningful. Pero it's up to the admins to implement these.

1. Naay policy na ang posting will be automatically moved to "Closed" section after 60-90 days from posting. Naa pud button na i-click lang sa user to extend the posting para di ma-transfer sa closed section. Naay warning system pud kung duol na mag-expire ang posting. This will save the time of the admin. Di na sila ang magsige ug transfer.

2. Naay option ang user (original poster) na i-close ang posting. This will save the time and load of the prospective buyer/seller. Di na magsige ug pangutana kung available/looking pa ug wala nay reply-an.

3. Naay option ang user na makita ang items (not including those in "closed" section) sa usa ka user. Makatabang ni para dali ra makita sa buyer/seller ang items sa usa ka seller.

daghan nata nag suggest ani. pero wala japun. hulat2 nalang ta ani :D
Optimus_Prime
VIP Member

Re: Suggestions to the Admins

Postby BloodMist » Thu Jun 02, 2011 11:39 pm

nag suggest npud ko anang ang Thread Starter kei pde niya ma close iyang own thread sauna pa. :)
BloodMist
VIP Member

Related Items

Return to Questions/Comments/Suggestions